Klachtenafhandeling

Klanttevredenheid is waar wij dag in dag uit ons voor inzetten. Heb je een klacht neem dan direct contact met ons op, wij zullen er alles aan doen om samen tot een oplossing te komen.

Contactpagina

Mail MySkinMatch
Mail naar service@myskinmatch.nl. Wij zullen altijd uiterlijk binnen twee werkdagen inhoudelijk reageren op een klacht, meestal zal dit dezelfde of de volgende dag zijn. We willen graag tevreden klanten en happy faces.

Wij zijn wettelijk verplicht informatie over klachtenafhandeling, zoals onderstaand, duidelijk te vermelden op onze website. Je hebt als consument recht op een deugdelijk product. Een product moet voldoen aan de verwachtingen die jij als consument daarvan mag hebben. Is dit niet het geval? Dan is het product ondeugdelijk. We raden je aan om een klacht eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen. Wij zullen er alles aan doen om samen tot een oplossing te komen. Mocht er dan nog niet tot een oplossing gekomen worden, heb je de mogelijkheid om je klacht te laten behandelen door de onafhankelijke geschillencommissie, de uitspraak hiervan is bindend en zowel ondernemer als consument stemmen in met deze bindende uitspraak. Aan het voorleggen van een geschil aan deze geschillencommissie zijn kosten verbonden die door de consument betaalt dienen te worden aan de betreffende commissie. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden via de volgende link. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.